Aktualności

W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną, w trosce o zdrowie mieszkańców Powiatu Kozienickiego, wprowadzone zostają ograniczenia w zakresie obsługi interesantów Wydziału Komunikacji i Transportu załatwiających sprawy związane z rejestracją pojazdów. Aby załatwić taką sprawę należy uprzednio umówić się telefonicznie na konkretną godzinę. Mając na względzie przeciwdziałanie możliwości rozpowszechniania się koronawirusa - prosimy o stawianie się do Wydziału Komunikacji i Transportu o wyznaczonych godzinach, tak by nie generować nadmiernej obecności osób w urzędzie. Zgłoszenia zbycia lub nabycia pojazdów wraz z dołączoną kopią umowy kupna-sprzedaży można składać w kancelarii urzędu (pokój nr 1), drogą pocztową lub za pośrednictwem platformy e-puap. Stosowne druki do pobrania w zakładce - formularze do pobrania - z zakresu Wydziału Komunikacji i Transportu.
W związku z szerzeniem się pandemii, w trosce o Państwa zdrowie prosimy o umawianie wizyt tylko w sprawach nie cierpiących zwłoki. Przypominamy iż od dnia 01.10.2018 r. kierujący pojazdem nie ma obowiązku posiadania przy sobie dowodu rejestracyjnego.
Sprawy z zakresu wydawania praw jazdy oraz z zakresu transportu załatwiane są na dotychczasowych zasadach.
Dodatkowych informacji można uzyskać pod następującymi nr telefonów:
(48) 611-73-93 - sprawy z zakresu prawa jazdy
611-73-94 - sprawy z zakresu rejestracji pojazdów
611-73-96
611-73-85
611-73-90 - sprawy związane z transportem
611-73-91

ZAPISY W SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z REJESTRACJĄ POJAZDÓW (48) 611-73-92

W związku z koniecznością przeciwdziałania zagrożeniom związanym z COVID-19, o których mowa w art. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374)
Starostwo Powiatowe w Kozienicach informuje, że świadczenie nieodpłatnej pomocy prawnej odbywać się będzie drogą telefoniczną od dnia 16.03.2020 r. do odwołania. Osoba potrzebująca pomocy przed jej udzieleniem składa za pośrednictwem poczty elektronicznej wniosek do tut. urzędu na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. o uzyskanie nieodpłatnej pomocy prawnej lub nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, zawierający oświadczenie, że nie jest w stanie ponieść kosztów odpłatnej pomocy prawnej (art. 4 ust. 2 ustawy nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej).

Link do wniosku:
https://darmowapomocprawna.ms.gov.pl/pl/aktualnosci/download,14909,0.html

W związku z narastającym rozprzestrzenianiem się koronawirusa, w trosce o Państwa bezpieczeństwo, zwracamy się z prośbą do mieszkańców powiatu kozienickiego, aby w miarę możliwości załatwiać sprawy w formie elektronicznej, telefonicznie lub przez platformę e-puap.
Przypominamy również, aby oczekując na spotkanie z urzędnikiem, ze względu na własne bezpieczeństwo, zachować odpowiedni dystans od innych oczekujących.
tel. 48 611 73 00
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/9nmq1i11qd