Bezpłatne informacje i porady konsumenckie są udzielane przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów osobiście w pokoju nr 15 lub telefonicznie pod numerem 48 611 73 12
poniedziałek: 9.00 - 15.50
wtorek: 9.00 - 15.30
czwartek: 9.00 - 15.30
i drogą e-mailową pod adresem rzecznik@kozienicepowiat.pl.
Pomoc w zakresie spraw konsumenckich jest nieodpłatna.
RODO – KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KONSUMENTÓW
Protokół przyjęcia skargi - wniosku
Zgłoszenie reklamacyjne wad towaru/usługi
Kompetencje Powiatowego Rzecznika Konsumentów
Rzecznik świadczy pomoc wyłącznie mieszkańcom powiatu kozienickiego - konsumentom, którymi w rozumieniu przepisu Art. 221 KC są osoby fizyczne dokonujące czynności prawnych nie związanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.
ABC KONSUMENTA — umowa sprzedaży
Dyżury rzeczoznawców
INFOLINIA KONSUMENCKA BEZPŁATNY TELEFON 801 440 220, 222 66 76 76 - opłata wg taryfy operatora
Zanim zadzwonisz, przygotuj wszystkie dokumenty związane ze sprawą:
Masz problem i nie wiesz, gdzie szukać porady? Nie wiesz, jak skutecznie złożyć reklamację w sklepie? Chcesz zwrócić towar, rozwiązać umowę z usługodawcą lub dowiedzieć się jak skutecznie dochodzić swoich praw? Zapytaj ekspertów, wysyłając e-mail na adres porady@dlakonsumentow.pl, otrzymasz bezpłatną poradę prawną.
Projekt finansowany jest ze środków Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Informacje dla konsumentów, bezpłatne porady:
Rzecznicy konsumentów dla konsumentów ze swoich powiatów adresy na stronie www.uokik.gov.pl
Informacje dla konsumentów
Bezpłatna pomoc konsumencka pod linkiem: https://www.poradydlakonsumentow.pl