Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
inicjowanie i koordynowanie prac związanych z opracowywaniem projektów aktów normatywnych określających strukturę i zasady działania starostwa,
opracowywanie i aktualizacja statutu powiatu,
koordynowanie prac dotyczących przygotowania i wnoszenia pod obrady rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawionych przez zarząd,
nadzorowanie przygotowywania projektów uchwał zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń zarządu,
wykonywanie zadań legislatora, w tym:
opracowywanie projektów aktów normatywnych na podstawie założeń merytorycznych określonych przez uprawniony organ,
uczestniczenie w uzgadnianiu projektu aktu normatywnego,
opracowywanie redakcyjne aktu normatywnego po uzgodnieniu jego treści merytorycznej z uczestnikami procesu uchwałodawczego,
opiniowanie zmian regulaminów organizacyjnych jednostek,
sprawowanie nadzoru nad Biurem Rady i Zarządu,
sprawowanie nadzoru nad Stanowiskiem ds. Zamówień Publicznych,
przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli,
koordynowanie funkcjonowania kontroli zarządczej w urzędzie,
wykonywanie innych prac zleconych przez Starostę.
analizowanie i aktualizowanie statutów jednostek organizacyjnych z wyłączeniem jednostek oświatowych,
nadzór nad przestrzeganiem procedur regulaminu oceniania pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych w Starostwie,
W sprawach wymienionych w ust. 1 pkt 1, 3, 4 sekretarz ma prawo wydawania dyspozycji i poleceń wszystkim pracownikom Starostwa za wyjątkiem członków zarządu i skarbnika, a także dyrektorom jednostek organizacyjnych powiatu.